maanantai 21. toukokuuta 2012

Tänään


Meillä ollaan saatu nauttia kerrassaan upeasta kesäsäästä. Lämmintä on riittänyt ja minun mieleni on levännyt. Lisäksi tästä päivästä olen ollut kiitollinen! Kiitollinen arjen pienistä asioista!! Lapset ovat olleet kiltisti ja hyvin mielin. Keskimmäisen vesirokko on sairastettu. Ystäväni tarjosi minulle päiväkahvit keskustassa ihan extempore sillä aikaa kun isot pojat kerhoilivat (niin ja tarjosihan hän myös juttuseuraakin). Yläkerran WC- remontti edistyi taas vähän. Poikien jalkapallotreenit sujuivat hyvin. Tämä päivä oli arkisia asioita täynnä, mutta silti nautin todella paljon... Kotiäidin ilot syntyvät pienistä asioista, ainakin minulla :)


Tänään olen myös pessyt pyykkiä kone tolkulla! Meidän kotimme on vain vähän reilut 95 neliötä, talvisin ja surkeilla ilmoilla ahdistaa kun pyykkiä roikkuu joka puolella... Tällaisina lämpiminä päivinä on niiiiin ihanaa kun pyykin voi kuivattaa ulkona ja nopeasti. Ah, sitä raikasta pyykin tuoksua! Meidän perheessä onneksi kukaan ei kärsi siitepölystä... Tänään oli myös kiva laittaa vaippapyykkiä kuivumaan kun oli uudet pyykkipojatkin :)


Meidän pihahommat eivät ole vielä kunnolla alkaneet... Innostusta siis odotellessa! Kukkapenkki odottaa kitkijäänsä ja ruohonleikkuri odottaa puhdistusta talven jäljiltä. Niin ja meidän pelargoniat ovat edelleen puutarhalla. Ja joku ihana voisi repiä tuon ruusupuskarumiluksen tuosta pihalta pois... Hiljaa hyvää tulee :)


Lisää tällaisia päiviä kiitos <3

Ei kommentteja: