torstai 19. tammikuuta 2012

me&i


Tässä viime kauden ostoksia... Kuvasta tosin puuttuvat mm. kamelin väriset canvakset, punaiset joogapantsit, minun joogikset jne.


Minäkin sain viime syksynä valita mallistosta lempivaatteen. Ehdottomaksi ykköseksi, yllätys, yllätys nousi tämä! Ajattelin aluksi jotain lastenvaatetta, mutta sitten jostain syystä päädyin tähän... Ajattelin vasta kertoa kokemuksiani silloin, kun vaatetta on todella käytetty! Valinta ei lainkaan ollut huono, sillä tämä on tällä hetkellä The LEMPIVAATE :) Käyttökertoja on ollut kymmeniä, pesukertojakin paljon. Edelleen vaate on musta, ei siis ole haalistunut pesukertojen myötä! Tämä on myös ihana vaate siitäkin syystä, että tällä on monia käyttötarkoituksiakin; kiva, hieman arkisempi farkkujen ja t-paidan kanssa, töissä kiva leggareiden ja tunikan kanssa ja tästä saa myös juhlavan kauniilla koruilla ja mekon kaverina. I-H-A-N-A <3



Ja uskokaa ken tahtoo, minä olen varmasti ainut, joka EI kerennyt nähdä netissä lipsahduksen myötä näkyviä uuden malliston kuvia!! Minä siis edelleen odotan kuin kuuta nousevaa, että saan nähdä uuden SIRKUS- teemaisen kevätmalliston. Ja siihen on aikaa vain 6 PÄIVÄÄ :D Ja yläkuvissa on hieman esimakua tulevasta... Turkoosia ja pilviä on ainakin luvassa.

Torstai- terkuin Hanna

2 kommenttia:

Tuuli kirjoitti...

Itse ehdin nähdä malliston ja aikuisille oli vaikka mitä kivaa! Lasten jutut ehkä vaativat vielä sulattelua, tosin oli sielläkin muutama juttu mistä tykkäsin heti.

Vera kirjoitti...

Mä en myöskään ehtinyt nähdä! Paitsi Poikien tyyliin-blogista muutamat valitut =)

Mä odotan myös kutsuja, 26pv pääsen näkemään livenä, kivaa =)