perjantai 3. huhtikuuta 2009

Palmusunnuntai lähenee


Nyt kyllä täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen itseeni! Olen aloitellut jo pääsiäisvalmistelut...
Meillä pojat sairastaa kevätflunssaa, pienemmällä on kunnon hevosyskä ja kuumeessa ovat molemmat. Sairastelu on aina yhtä kurjaa, mutta tänään siitä oli ihan hyötyäkin. Sain laitettua pääsiäisruohot itämään ja virpomavitsatkin odottelevat jo valmiina palmusunnuntaita. Saa nähdä jäikö ohransiementen kylväminen liian myöhäiseksi, mutta toivottavasti edes vähän vihertävät viikon päästä. Tänä pääsiäisenä turvauduin todella yksinkertaiseen vitsamalliin ja olen todella iloinen siitä ettei tarvinnut yömyöhään mitään väsäillä :) Hommasin ihanan, pastellin sävyisiä paperinauhoja ja niihin sopivia sulkia. Minusta niistä tuli oikein kivoja. Pojat katselivat Muumia sohvalla kuumeen kourissa ja sain niitä väsäillä ihan rauhassa. Avot, ja ei mennyt kuin hetki niin vitsat olivat valmiina!! Potilaat menivät nukkumaan puolisen tuntia sitten ja nyt minulla on hieman omaa rauhaa, lueskella muiden blogikuulumisia jne. Ihanaa!!


Tänä pääsiäisenä istutin ruohot vanhoihin Arabian kulhoihin. Kaikki näistä ovat kirpparilöytöjä. Keltainen kuppi on viimeisin löytö, jonka nappasin mukaan toissapäivänä kahdella eurolla. Väri sattuu sopivasti teemaan.
Nyt lähden tästä hieman rentoutumaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

Mia kirjoitti...

Voi, sinäpä sen sanoit.. On minulla ruohot sitten laittamatta. Hitsit, aina ne unohtuu ajoissa ja sitten kun liian myöhään laitan niin on vaan sellanen tynkä ruohoastiassa. ;/

Tosi kauniita vitsoja olet tehnyt! :)