tiistai 29. marraskuuta 2011

Luvataan syvää, rauhallista unta

ja pirteämpää oloa aamulla herätessä... Tiedä sitten. Olen aina ollut iltavirkku. Mutta nyt on jokin ihme kärpänen päässyt puraisemaan ja käyn iltaisin todella ylikierroksilla (kahvinjuonnillahan ei ole osuutta asiaan ;)). Tätä oli ihan pakko kokeilla! Nyt olen sitä muutaman iltana nautiskellut ja en ainakaan vielä ole huomannut mitään eroa...


Hyvää tämä kuitenkin on, varsinkin hunajan kera :) Onkos kukaan muu näitä Pukka- teelajikkeita nautiskellut?

Tämä lajike pitää sisällään:
Kaurankukka (30%), lakritsinjuuri, kamomillankukka, laventelinkukka (14%), limenkukka (10%), valeriaana, pyhä basilika.

Ei auta muu kuin laittaa pannu töhisemään!!

2 kommenttia:

S kirjoitti...

Mä en juuri tuon merkkistä teetä juonut, mutta joka ilta juon milloin mitäkin yrttisekoitusta. Just nyt on Yogiteen ginseng-yrttijuomaa mukissa.

Vera kirjoitti...

Itse olen juonut usein kamomillaa ennen nukkumaanmenoa, ja mun mielestä se on rauhoittanut. Kokeilinpa antaa sitä ylivilkkaalle lapselle, niin kappas vaan, tuntui vaan että sai lisää virtaa =)

Kaurankukka-uutetta olen antanut eroahdistuneelle koiralle, kun sitä suositeltiin. Ei kyllä rauhoittanut koiraa yhtään.

Valeriaanaa keitin joskus itselleni, siitä sain jotain allergista oiretta ja hengitys meni tukkoon.

Juon kyllä paljon yrttiteetä ja muuten vaan vihreää teetä. Lakritsitee on ihan törkeen hyvää!