sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Poikien kevätasusteet esittelyssä



Aurinkoista sunnuntaiaamupäivää kaikille!


Jos muilla on paheina suklaa, kengät ja laukut. Niin täytyy tunnustaa, että minun yksi paheistani ovat poikien asusteet! Olen ollut niihin kallellaan jo esikoisemme syntymästä saakka. Jos kaupassa ihana pipo tmv sattuu eteeni, niin en voi olla sitä ostamatta.


Meillä merkillä ei ole väliä asusteiden suhteen. Kuitenkin suureen suosioon ovat päässeet ihanat raidalliset Maximon pipot. Ne ovat niin raikkaita, iloisen värisiä ja pidän paljon neulotuista hatuista! Poikiemme asustelaatikosta löytyy myös Kivatin juttuja, Lenneä, sekä murto-osa eri vaateketjujen asustevalikoimaa. Rukkasiakin meille on ilmaantunut läjäpäin. Minun silmää miellyttää kovasti puhtaat rukkaset, eli huuhtelen rukkasia sappisaippuan keran tiuhaan tahtiin! Rukkasia meillä on Rematecia, Lenneä ja Rasavilin Peukalopotteja. Tänä keväänä päätin myös testata Jonathanin tähtirukkaset!


Minulle on tärkeää, että asusteet sointuvat sopivasti ulkoiluvaatteiden värien kanssa. Olen myös tarkka (ehkä liiankin) siitä, että poikiemme ulkoiluvaatteiden värit käyvät hyvin toisiinsa.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa bloggamaan! Lisään sinut lastenhuoneessa blogislistaan, niin tämä huomataan helpommin.

Minäkin tykkään näteistä asusteista, ja olen välillä lähes kateellinen Suomessa asujille, koska siellä niille on paljon enemmän käyttöä (eli saa ostaa enemmän). Suomen reissulla mua katsottiin kummissaan, kun aina haalarin ja hanskojen kurastuttua huuhtelin ne. Täällä vaan ei missään tapauksessa voisi liikkua jo valmiiksi likaisissa vaatteissa, ei edes leikkipuistossa.