maanantai 16. toukokuuta 2011

Kuika monelle tuttu??

On tällainen alusvaatemerkki kuin Evelace? Itse olen näihin todella tykästynyt... Hinnaltansa ovat aika tyyriitä, mutta niin hyvänä säilyy etten muita enää edes harkitse. Evelacen rintaliivit eivät siis virty, olkaimet pysyvät napakoina ja säilyttävät loistavasti ryhtinsä! Suosittelen lämpimästi kaikille :) Näitä saa hankittua kotimyyjiltä ympäri Suomea. Täällä Etelä- Karjalassa on ainakin yksi myyjä, todella asiantunteva ja mukava! Hänellä on myös sellainen kotiputiikkikin, joka on auki sopimuksen mukaan. Loistavaa palvelua :D


Meidän vanhan kodin kellarissa tapahtunut vesivahinko söi kaikki imetysliivini! Ja nyt on siis pakko hommata uusia! Tällaiset Evelacen liivit hommasin itselleni yöksi. Näissä ei siis ole mitään kaaritukia tai muita vahvikkeita, jotka painaisivat... Mulla on aina tullut maitoa niin runsaasti, että öisin on ollut pakko pitää liivejä, että liivisuojia on voinut käyttää. Nämä tuntui päällä niin hyviltä, että näitä tulee varmaan pidettyä päivisinkin.

Parit liivit ajattelin ostaa vielä lisäksi. Evelacen imetysliivejä tosin en raaskinut ostaa kuin yhdet. Se on kuitenkin niin lyhyt aika, että halpisversiot ajattelin ostaa KappAhlista... Niihin voisi käyttää vielä tuon etukuponginkin :)

Ps. IHANAA OLLA SUOMALAINEN!!! Hyvä Leijonat!! JEE :D

2 kommenttia:

-Anni- kirjoitti...

Ihan tuntematon mulle! Mä ostin sellaiset monen suosittelemat bravadon silk seamlesit ja olen jo pitänyt kokeeksi, ihanat päällä.
Mulla on jotain vanhoja tuolla, täytyy kaivaa, melkein kyllä tekis mieli noita bravadoja lisääkin, mäkin pidin myös yöllä, niin kyllä niitä saa useammat olla.

Tiia/Lasten tapaan kirjoitti...

Tuttu juttu :) Yhdet liivit olen ostanut, tykkäsin kovasti. Hinta on kova, mutta kyllä ne sitten ovatkin hyvät, eikä tarvitse miettiä, että meneekö vai ei. Kotikutsuilla on paljon kivempi kokeillakin, kuin jossakin kaupan pukukopissa.