tiistai 19. toukokuuta 2009

Tiistaipäivän turinoita!

Tässä ihan ensimmäisenä muutamia lauantaipäivän shoppailukuvia. Niin kiirus on taas ollut, että kerkesin nämä uutuudet postata vasta nyt. Mieheni lähti lauantaipäiväksi kaverilleen rakentamaan terassia, minä nappasin lapset rattaisiin ja mars kaupungille! Shoppailukierrosta myös piristi äitini, joka lähti meidän matkaan. Kivaa oli kun oli seuraa ja myös mukavaa, kun kaikki törsäilyt eivät menneet omasta kukkarosta.. Hih!

Eemeleitä kera Idan meille saapui taas kaksin kappalein.

Nämä kesäyökkärit tarttuivat matkaan Lindexiltä. Esikoinen sai valita nämä. Harmikseni huomasin vasta äsken niitä viikattua kaappiin, että toinen onkin vääränkokoinen. Pitää käydä huomenna kysymässä saapiko sen toisen vaihdettua. Minä olen ne jo käyttöönottopessyt, mutta hintalapun koko oli eri kuin vaatteessa ja minä tietenkin katsoin vaan sitä hintalapun kokoa!! Täytyy siis tulevaisuudessa olla tarkkana...

Nämä vanhemman vilpertin uikkarit ovat KappAhlista. Ylläri, että ovat turkoosit!!

Niin, ja Lindexiltä vielä tarttui mukaan boksereita. Niistä on aina pula!


Tänään päivä hurahtikin töiden merkeissä. Minulla piti olla vapaapäivä, mutta työtoverini äkillisten menojen vuoksi kävin myös tämän päivän tekemässä.

Iltaa sitten virkisti kivasti tuplakutsutPartyliten ja meandin merkeissä ystäväperheemme luona. Nyt on taas saatu nekin himot tyydytetyksi!
Minulla on nimittäin monia intohimon kohteita ja yhtenä niistä on nämä kutsut, niin niissä käyminen kuin järjestäminenkin.
Mutta voitteko kuvitella?! En tilannut sieltä mitään.. Joo-o, luitte siis aivan oikein. En mitään!!
Pääsisiköhän tällä saavutuksella jo johonkin ennätystenkirjaan?
Kyllä oli mies tyytyväinen kun ei tullutkaan matti kukkaroon... :) Olisihan siellä ollut vaikka mitä ihanuuksia; banaanipaitaa, froteehousuja ja polvihousuja. Mutta jollain ihmeen keinolla pystyin kuin pystyinkin välttelemään ostamista.
Olen aika tyytyväinen itseeni!



2 kommenttia:

SMK kirjoitti...

Mullakin on käynyt Lindexillä niin, että alushousuissa oli hintalapussa eri koko kuin housuissa. En vaan saamattomuuttani saanut käytyä vaihtamassa, kun olin heittänyt jo sen hintalapunkin roskikseen...
Meillä on samat helikopterikalsarit, esikoisen ykkössuosikit!

Mia kirjoitti...

Hauskat kesäyökkärit! :) Luulis nyt et vaihto onnistuu, kun noin väärin oli merkattu.

Meillä on kanssa uimahousut pojille vielä hakusissa, en ole just mieleisiä löytänyt..