torstai 29. elokuuta 2013

NEWBIE - se meidän suosikki!


Viime keväänä kun sain tiedon, että Kapp Ahlista löytyvän Newbie- malliston vaatteita saa myös isommissa koissa, olin niiiiiiin iloinen!! Meidän Akustilla oli malliston vaatteita aika paljon vauvana ja pidin niistä hurjsti. Niissä on hinta-laatusuhde kohdillaan, ne ovat mukavia päällä ja minusta ne ovat myös todella kauniita kivoilla yksityiskohdilla höystettynä... Ja täytyy sanoa, että odotin malliston kauppohin saapumista kuin kuuta nousevaa! Ja vaikka en enää niin sekaisin menekään lastenvaatteista ja olen huomattavasti "rauhoittunut", niin näistä mä menin aivan sekaisin ;)




Meillä on nyt käyttökokemustakin ja nämä ovat osottautuneet niin nappi-ostoksiksi!! Nämä on siis olleet aivan meidän lemppareita! Pestään ja pidetään, pestään ja pidetään! Voin todeta, että laatu on todella hyvää... Niin olen kovasti näihin tykästynyt, että olen ostanut jemmaan pari juttua seuraavassakin koossa :) Harmaameleeratut gollegehousut olisin voinut ostaa koon pienempänä (ovat meidän töppöjalkaselle aikas reilut), mutta menevät sitten talvellakin vielä, ja varmaan keväälläkin :)
Näihin on tullut pesujen myötä todella vähän pesunukkaa ja ovat todella hyvin säilyttäneet muotonsa. Värit eivät ole tuosta tummemmasta neuletakistakaan haalistuneet eivätkä ole kutistuneet vaikka näitä on siis pesty enemmän kuin mitään muut meillä koskaan aiemmin.
(Nämä kuvat on jo viime keväältä, kun olivat aivan uunituoreita)





Yläpuolella on muutama uudesta mallistosta löytyvä vaate... Näihin en ole vielä livenä päässyt tutustumaan, mutta toivottavasti pian!
Näissä vaatteissa suurin koko taitaa olla 98cm (korjatkaa jos olen väärässä). Mitä mä sitten ostan kun Akusti kasvaa siitä suurimmastakin koosta ulos??!! Pitää varmaan laitta toivepostia pääjehuille :)

Onko teillä kokemusta Newbiestä?? Mitäs olette tykänneet?

2 kommenttia:

Hupulaiset/Sirkku kirjoitti...

Noi pitääkin taas tsekata! Pomp de luxin poikien vaatteet on hyvin samaa tyyliä kuin noi ja niitä on aikas isojakin kokoja. :)

Minna kirjoitti...

Meillä tykätään myös! Olen kyllä silti harmitellut, kun tyttö kasvaa juuri 74 cm ulos, sillä oman paikkakunnan liikkeestä ei saa isoja kokoja :( Nyt jos koskaan olen kaivannut Kappikseltakin verkkokauppaa, sillä toisesta liikkeestä tilaaminen omaan maksaa 10€! Niin paljon näistä tykkään, että jätin jo asiakaspalveluun palautettakin. Paljon markkinoivat, että Newbieta saa nyt isoissakin koissa, mutta kuitenkin tuotteita vain osassa myymälöitä. Asiakkaiden kiusaamista sanon minä. Ja kyllä pienemmissä on edelleen kivemmat kuosit, laitoinkin pyynnön eteenpäin että samoja kuoseja saisi isommillekin esim paitoina.

Minna =)